kleine update ;) - Reisverslag uit Sri Phum, Thailand van Joyce Thielen - WaarBenJij.nu kleine update ;) - Reisverslag uit Sri Phum, Thailand van Joyce Thielen - WaarBenJij.nu

kleine update ;)

Blijf op de hoogte en volg Joyce

10 November 2014 | Thailand, Sri Phum

Lieve mensen, ik ben net 1,5 uur bezig geweest met het typen van mijn verslag over mijn 3 daagse trekking door het oerwoud, hoe bijzonder het was en wat een geweldige ervaring! Toen ik m wilde delen was mijn hele verslag ineens weg. Dit is wel even balen.. Maar oke, voor nu is het voor mij tijd om zo te gaan slapen, morgen vroeg op voor mijn verdere reis naar het noorden van Thailand, het plaatsje Pai.

Veel liefs van mij x

  • 14 November 2014 - 21:14

    Mathieu:

    Aiii vevelend dat je je verslag ineens kwijt was!! Wat een indrukken zul je allemaal hebben daar zeg, de foto's spreken voor zich.. echt super gaaf!! Ik denk ( en hoop vooral) dat je het leuker vind dan dat je misschien dacht!! Je hebt er hard voor gewerkt en lang naar toe gewerkt en je verdiend het 100% !!

    Heeeeel heeeel veeel plezier nog de komende tijd en ik hou je foto's en verhalen in de gaten!!

    BigHug Chewy !! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 27 Okt. 2014
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 1169

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 18 December 2014

Travel Thailand!!

Landen bezocht: