Travel Thailand!! - Reisverslagen van Joyce Thielen - WaarBenJij.nu Travel Thailand!! - Reisverslagen van Joyce Thielen - WaarBenJij.nu
Travel Thailand!!

Ik ga voor het eerst backpacken, alleen stap ik donderdag 30 oktober op het vliegtuig richting Thailand. Na een vlucht van zo'n 11 uur hoop ik vrijdag morgen aan te komen op Bangkok. Wat een uitdaging!! Kan wel zeggen dat dit, na zoveel jaren een droom te zijn geweest, de grootste en spannendste uitdaging is die ik ooit genomen heb.Nu is het dan bijna zover!!
Dreams come treu!! One big lifetime experience!!
Nog steeds voelt het wat onwerkelijk.. Ik kan het me aan de ene kant moeilijk voorstellen hoe het is om dit te gaan ervaren. Aan de andere kant voelt het tegelijk zo ontzettend vertrouwd en weet ik dat het zo bijzonder gaaf gaat worden!!

Nog 3 nachtjes slapen, en nog 2 dagen de tijd om compleet voorbereid en alles klaar te maken. Ook nog een paar lieve mensen zien voordat ik vertek.

7 weken.. Ben ik weg, onderweg, genieten, beleven, ervaren, fantastisch..!!

Recente Reisverslagen:

10 November 2014

kleine update ;)

01 Januari 1970

1e paar dagen!
Joyce

Actief sinds 27 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1169

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 18 December 2014

Travel Thailand!!

Landen bezocht: